Главная > Выбор рейса > Договір Оферти

Договір Оферти

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)


Цей документ є публічною офертою та публічним договором відповідно до ст. 633, 641 та гол. 63 Цивільного кодексу України її умови однакові для всіх споживачів та адресовані будь-якій особі (далі Замовник), є офіційною пропозицією інформаційної, турагентської, диспетчерської служби замовлення послуг ФОП Мартинюк Юрій Юрійович (ЄДРПОУ 3103519733), далі за текстом – «БАСТУР» всі істотні умови надання інформаційно-диспетчерських, турагентських послуг, спрямованих на забезпечення Замовника послугами третіх осіб з транспортного, туристичного обслуговування та інших послуг, що вказуються на офіційному сайті «БАСТУР». У відповідності із ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, звернення за наданням Послуги є акцептом даної оферти, що є рівносильним укладенню Договору на умовах, викладених в оферті. Поважно ознайомтеся з текстом публічної Оферти, і якщо Ви не згодні з будь-яким пунктом, Вам пропонується відмовитися від надання Послуг, що надаються Перевізником, Турагентом, Туроператором, Диспетчером, за умовами цієї Оферти та укласти індивідуальний договір (у листовій формі) з « БАСТУР».

ВИЗНАЧЕННЯ ОФЕРТІ


Послуги «БАСТУР» – інформаційно-диспетчерські, турагентські послуги з підбору та передачі заявок замовників на послуги третіх осіб що виконуються Перевізниками, Туроператорами, Турагентами та іншими третіми особами залежно від характеру та виду послуги (повний список доступний на офіційному інтернет-сайті «БАСТУР») ). Заявка – що приймається Диспетчером/Оператором/Турагентом від Замовника інформація про замовлення транспортної, туристичної послуги, що виконується Перевізником, Турагентом, Туроператором (шлях транспортного засобу Перевізника між пунктами відправлення та призначення). Замовлення – оброблена «БАСТУР», за допомогою технічних, електронних засобів, Заявка Замовника на отримання транспортної/туристичної послуги, що виконується Перевізником/Туроператором/Турагентом. Електоронний ваучер (далі «номер замовлення») є невід’ємною частиною договору та свідоцтвом укладання договору між замовником та «БАСТУР». «Номер замовлення» формується відповідно до вибору замовника, актуальної інформації про послуги Перевізника/Туроператора/Турагента, розташованої у програмному комплексі «БАСТУР» (далі ПК). «Особистий кабінет» — закрита зона сайту bustour.zp.ua, доступна лише Користувачам, які пройшли процедуру реєстрації та авторизації. Підрозділи: «Мої замовлення» — містить інформацію про всі Замовлення Користувача; «Дані клієнта» — механізм для зберігання та редагування даних клієнта для подальших бронювань на сайті; «Мої бонуси» — містить інформацію про поточний баланс та історію нарахування бонусів. «Номер замовлення» генерується ПК (генератором випадкових чисел) і є унікальним номером Угоди. «Номер замовлення» не дає право скористатися Послугою, а підлягає обміну Перевізником/Туроператором/Тур агентом на посадковий квиток/туристичний ваучер який видається Перевізником/Туроператором/Тур агентом під час посадки у транспортний засіб. ТОВ «БАСТУР С», є виконавцем інформаційно-диспетчерських, турагентських послуг, відповідальне за збір, обробку та надання Перевізникові/Туроператору/Тур агенту інформації про замовлення на транспортні, туристичні послуги, що надійшли до диспетчерської/операторської служби замовлення «БАСТУР». «Перевізник» – фізична особа, що займається підприємницькою діяльністю або юридична особа, що є виконавцями транспортних послуг, здійснюють безпосереднє перевезення Замовників (з/без ручної поклажі), є також Замовниками, інформаційно-диспетчерських, туроператорських, турагентських послуг «БАСТУР». «Замовник» – фізична особа або юридична особа, що направила «БАСТУР» інформацію про замовлення на отримання послуг третіх осіб, є також клієнт (пасажир) Перевізника. «Акцепт» – повне та беззастережне прийняття Замовником умов даної Оферти, шляхом здійснення Замовлення інформаційно–диспетчерської, туроператорської, турагентської Послуги Диспетчерської/Операторської служби відповідно до даної Оферти. А також свідчити про те, що Замовник розуміє значення своїх дій, всі умови Оферти йому зрозумілі, Замовник не перебуває під впливом помилки, обману, насильства, загрози тощо. «Багаж/ручна поклажа» – речі Пасажира, що перевозяться Пасажиром з собою. «Маршрут» – шлях транспортного засобу Перевізника між пунктами відправлення та призначення, зазначеними Пасажиром. В Оферті можуть бути використані поняття та терміни, не визначені у пунктах цієї Оферти. У цих випадках тлумачення зрозуміти і терміни робиться відповідно до тексту і сенсу цієї Оферти. У разі відсутності однозначного тлумачення поняття і терміну в тексті Оферти слід керуватися тлумаченням зрозуміти і термінів: в першу чергу – визначеним на Інтернет-сайті «БАСТУР», в другу чергу – у відповідністю з цивільним законодавством звичаями ділового обороту. Оферта набирає чинності з моменту їх розміщення на інтернет сайті «БАСТУР».

ПРЕДМЕТ ОФЕРТІ


Надання інформаційно-диспетчерських, турагентських послуг здійснюється «БАСТУР», яка здійснює інформаційно-диспетчерські, турагентські послуги з цілодобового прийому, обробки Заявок Замовників, для забезпечення їч послугами третіх осіб – Перевізників, Туроператорів. Забезпечення послугами третіх осіб проводиться за завданням Замовників, за маршрутом та у строки на підставі інформації про заявку, получену від Замовника. «БАСТУР» передає інформацію про Замовлення Перевізникам, Туроператорам, інформує про вартість транспортних, туристичних послуг на підставі тарифів, затверджених безпосередніми виконавцями цих послуг – Перевізниками, Туроператорами, Турагентами. «БАСТУР», за допомогою технічних засобів, інформує Замовника про стан Замовлення по телефону, за допомогою SMS або іншими технічними засобами. Оплата, за виконані Перевізником, Туроператором, Турагентом послуги, здійснюється безпосередньо їх виконавцями або через «БАСТУР» (через електронні системи платежу, розрахунковий рахунок, банківською карткою, готівкою) згідно з тарифом, який відображається у заявці. Ціна послуги формується із фактичної вартості послуги Перевізника/Туроператора/Турагента, тарифу, зборів і податків з урахуванням винагороди третьої сторони, яка бере участь у укладанні Договору та виконується в заявній формі «Номер замовлення».

ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ


Акцепт Замовником умов цієї Оферти виконанням будь-якої з наступних дій цієї Оферти: Замовлення транспортного засобу за телефоном «БАСТУР»; Замовлення транспортного засобу на офіційному інтернет-сайті «БАСТУР»; Замовлення транспортного засобу у представника у відокремленому підрозділі «БАСТУР»; Іншими конклюдентними діями. Замовник несе відповідальність за зміст та достовірність інформації, наданої під час передачі Заявки. Замовник гарантує свою платоспроможність, що має повне право та повноваження на укдалення та виконання цієї Оферти при здійсненні Замовлення. Після розміщення Замовлення дані про Замовника реєструються у базі даних. Диспетчер/Операторо не змінює та не редагує інформацію Замовника без його згоди. Диспетчер/Оператор залишає за собою право відмовити, без пояснення причин, в інформаційно–диспетчерському, турагентському обслуговуванні Замовникові, що виражає незгоду з умовами цієї Оферти. Телефонні розмови можуть записуватися з метою здійснення внутрішнього контролю діяльності «БАСТУР» та контролю якості виконання Замовлень. Усі претензії щодо неналежного виконання інформаційно-диспетчерських, турагентських послуг, Замовник має право направити по телефону – у формі устного повідомлення або шляхом відправлення електронного повідомлення через официальний інтернет сайт або письмово, за допомогою надсилання листа поштою. З огляду на постійне удосконалення технології надання Послуг, «БАСТУР» має право змінювати умови Оферти в односторонньому порядку. Всі інформаційні матеріали, представлені на офіційному інтернет-сайті, мають довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про певні характеристики інформаційно-диспетчерських, турагентських Послуг Диспетчерської/Операторської служби. У разі виникнення у Замовника питань, що стосуються характеристик інформаційно-диспетчерських Послуг Диспетчерської/Операторської служби, перед розміщенням Замовлення необхідно звернутися за консультацією до менеджерів «БАСТУР».

ОБОВ’ЯЗКИ «БАСТУР»


Здійснювати цілодобовий прийом, обробку Замовлень Послуг диспетчерської/операторської служби для забезпечення Замовників транспортним засобом силами третіх осіб для перевезення пасажирів у терміни за маршрутом на підставі інформації Замовника. Передавати Замовлення Перевізникам, Туроператорам, Турагентам з урахуванням їхнього розташування для максимально швидкої подачі транспортного засобу. Інформувати Замовника про вартість транспортної/туристичної послуги, що надається Перевізником, Туроператором, Турагентом на підставі тарифів, отриманих від останніх. Інформувати замовника про випадки вимушеної затримки транспортного засобу Перевізника. Розглядати претензії Замовників за якістю надаваних інформаційно-диспетчерських, туристичних послуг та вживати заходів для врегулювання можливих суперечок.

ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА


Для своєчасного забезпечення транспортною послугою, що надається Перевізником, звертатись до «БАСТУР». Враховувати кількість посадкових місць та об’єм вантажного відділення у транспортному засобі Перевізника. При Замовленні транспортного засобу повідомляти Диспетчер/Оператор номер телефону для зв’язку з Замовником та/або пасажиром, годину, місце посадки, місця приїзду транспортного, маршрут поїздки, необхідні умови перевезення (наявність багажу, тварин та ін.) та іншу інформацію, яка може виявитися істотною. Гарантувати належне поведінку всіх пасажирів, їх стан при виконанні Замовлення, належне поведінку і стан перевозитися тварин, багажу їх відповідність Замовленню та транспорту. Використовувати надані Перевізником транспортний засіб за цільовим призначенням. Дотримуватися чистоти і порядку, на всьому протязі маршруту, у транспортному засобі Перевізника. Повідомляти про забуті речі в транспортних засобах Перевізника Диспетчеру/Оператору за вказаними телефонами на офіційному сайті «БАСТУР». Після подачі Заявки, стежити за SMS-оповіщенням та вхідними дзвінками від «БАСТУР» або Перевізника, Туроператора. Не пізніше 12 годин до передбачуваного початку поїздки повідомити диспетчерську/операторську службу про відмову від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Вартість послуг озвучується співробітниками «БАСТУР» на підставі тарифів, наданих та затверджених Перевізником/Туроператором/Турагентом та публікуються на сайті «БАСТУР».

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА. ПОВЕРНЕННЯ


Квитки до міст-курортів За умови неповної (акція “Lowcost” – менше, ніж 100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше, ніж за 24 години розмірі 90% (враховано 10% комісії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови неповної (акція “Lowcost” – менше, ніж 100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше, ніж за 12 годин, передбачається повернення коштів у розмірі 70% (враховано 10% комісії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови неповної (акція “Lowcost” – менше ніж 100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 6 годин передбачається повернення коштів у розмірі 50% (враховано 10% комісії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови неповної (акція “Lowcost” – менше ніж 100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником пізніше, ніж за 6 годин повернення коштів не передбачається За умови неповної (акція “ Lowcost” – менше, ніж 100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, будь-яка зміна дати, або години надання Перевізником транспортних послуг є неможливою. За умови повної (100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 6 годин передбачається повернення коштів у розмірі 90% Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови повної (100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 3 години, передбачається повернення коштів у розмірі 50% (врахована 10% , Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови повної (100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, будь-яка зміна дати, або часу надання Перевізником транспортних послуг є можливою виключно у випадку, якщо Замовник повідомляє про це Диспетчерську/Операторську службу не пізніше ніж за 3 години до початку рейсу. Квитки міжміського сполучення За умови повної (100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 6 годин передбачається повернення коштів у розмірі 90% (з урахуванням 10% комісії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови повної (100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 3 години, передбачається 50% повернення коштів (врахована 10% послуг Посередника та Замовником). За умови повної (100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, будь-яка зміна дати, або часу надання Перевізником транспортних послуг є можливою виключно у випадку, якщо Замовник повідомляє про це Диспетчерську/Операторську службу не пізніше ніж за 3 години до початку рейсу. За умови неповної (акція “Lowcost” – менше ніж 100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 6 годин передбачається повернення коштів у розмірі 90% (врахована 10% комісія за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником. За умови неповної (акція “Lowcost” – менше ніж 100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником пізніше, ніж за 6 годин повернення коштів є неможливим. За умови неповної (акція “Lowcost” – менше ніж 100% від стандартної вартості квиток для обраного напряму) оплати, будь-яка зміна дати, або години надання Перевізником транспортних послуг є неможливою. В індивідуальному порядку, під час переговорів Замовника з Адміністратором компанії Перевізника можуть бути зроблені виключення з правил.

ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ


Кількість пасажирів у транспортному засобі Перевізника не повинна перевищувати кількість місць, визначених технічною характеристикою транспортного засобу. У транспортних засобах Перевізника забороняється перевезення вантажів, сумарна маса яких перевищує норматив завантаження багажника обслуговуючого транспортного засобу, встановлений заводом-виготівником. У транспортних засобах Перевізника забороняється перевезення небезпечних (легкопозикових, вибухових, токсичних, корозійних та ін.) речовин, холодної та вогнепальної зброї без чохлів та упаковки, забруднених транспортних засобів або одягу пасажирів. Якщо всі речі, що перевозяться пасажирами, можуть одночасно поміститися у багажник обслуговуючого автомобіля, вони перевозяться без додаткової оплати. При цьому за узгодженням з Перевізником вони розміщуються або в багажнику, або в салоні автомобіля. Якщо сумарний об’єм промов, що перевозяться пасажирами перевершує об’єм багажника Транспортного засобу Перевізника, стягується додаткова плата за тарифами останнього, що діють. Провозити в салоні Транспортного засобу допускається речі, які вільно проходять через дверні відчинки, не загрязнюють і не псують сидінь, не мешають Перевізникові керувати транспортним засобом та користуватися зеркалами заднього вигляду. Перевізник не несе відповідальності за нанесення будь-якої шкоди речам, які легко б’ються, швидко псуються, неправильно упаковані, цінні речі (гроші, документи, електронні та технічні засоби тощо), що перевозяться у багажному відділенні автобуса. Перевізник не несе відповідальності за незначну або поверхневу псування зарегистрированного багажу, що перевозиться в багажному відділенні автобуса, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв’язувальні ремні і дрібні пошкодження, такі як порізи, царапини, заломи або плями, які з’явилися в ході звичайної амортизації та використання під час подорожі. Допускається перевезення в транспортних засобах Перевізників собак виключно в намордниках та за наявності підстилок (з метою забезпечення чистоти салону та комфорту інших клієнтів), якщо це є можливим – необхідно наявність спеціального контейнера-перенесення. Дрібні тварини (не більше за кишку) і птиці в клітках (спеціальних кошиках, коробах, контейнерах та ін.) з глухим дном, якщо це не важає водієві керувати транспортом і користуватися зеркалами заднього вигляду. За перевезення тварин стягується додаткова плата за тарифами Перевізника у розмірі 100% від вартості квитка без права на зайняття іншого місця. На протязі всього шляху повинні виконуватися всі вищеописані умови, а домашній улюбленець знаходитися на руках. Про перевезення тварин у транспортних засобах Перевізників Замовник зобов’язань завчасно попередити Диспетчера/Оператора компанії Перевізника, або у разі онлайн-замовлення використати спеціальну графу “Замітки”. Суворо забороняється перевезення у транспортних засобах Перевізників дітей віком до 14 років, у разі відсутності супроводження дорослого. Дітям віком до 12-ти років забороняється сидіти на сидіннях біля водіїв. Пасажир має право на безоплатне перевезення за собою одного дитини віком до шести років без права зайняття нею окремого місця. (Згідно з Пункт 158 підпунктом 10 Постанови Кабінету Міністрів №812 від 25.10.2017) При зупинках пасажир повинен вчасно повернутися до салону автобуса. Тривалість остановок оголошується водієм. Після закінчення цієї години автобус їде, а пасажир, який запізнився, продовжує маршрут самостійно, без компенсації проїзду. У разі перебування Замовника у нетверезому стані (алкогольному або наркотичному та ін. сп’янінні) компанія Перевізника (в особі водія, адміністратора або працівника Диспетчерської/Операторської служби) має право відмовити в наданні інформаційно-диспетчерських, турагентських, транспортних послуг без права повернення коштів Замовнику. Водій компанії Перевізника не зобов’язаний телефонувати Замовнику у разі відсутності останнього в зазначеному місці, в зазначену годину за умови своєчасного прибуття замовленого транспорту. Перевізник не відповідає за запізнення під час руху і не своєчасність прибуття до кінцевої зупинки, якщо це спричинилося незалежними від нього обставинами (у тому числі затримками під час проходження роботами, на дорогах і так далі, діями самих пасажирів, які впливали на виконання даних обставин), а також іншими причинами (технічними проблемами, що виникли з автобусом під час руху, і не могли бути попереджені фірмою-перевізником, що незважаючи на всі вжиті засобів попередження). Відповідно до правил компанії Перевізника, замовляючи транспортні послуги, Замовник автоматично погоджується з умовами вільної посадки пасажирів по салону. “БАСТУР” не нумерує та не закріплює за Замовником конкретні місця. ПРИМІТКА: правила надання транспортних послуг іншого Перевізника, квитки якого Замовник придбав будь-яким із раніше списаних способів (через Диспетчерську/Операторську службу, официальний інтернет-сайт “БАСТУР” або у представника у відокремленому підрозділі “БАСТУР”) можуть відрізнятися. Виключення з правил приймаються працівником компанії Перевізника (адміністратором) в індивідуальному порядку та на власний розсуд.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ


«БАСТУР» «БАСТУР» несе відповідальність за невиконання своїх зобов’язань відповідно до законодавства України у частині якості надання інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг у відповідність з умовами справжньої Оферти. Виконавці транспортних послуг, замовлених через «БАСТУР» несуть повну відповідальність за якість послуг, що надаються ними. «БАСТУР» не несе відповідальності за перерви у наданні інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг, турагентських у разі збоїв програмного забезпечення або обладнання, що належать і не належать «БАСТУР». «БАСТУР» не несе відповідальності за повне або часткове переривання надання інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг, пов’язаних із заміною обладнання, програмного забезпечення або проведення інших робіт, викликаних необхідністю підтримки працездатності та розвитку технічних засобів «БАСТУР». «БАСТУР» не несе відповідальності за збитки, втрачені вигоди, понесені Замовником, Перевізником, внаслідок користування інформаційно–диспетчерськими, турагентськими послугами. «БАСТУР» ні за яких обставин не несе відповідальності за дії (бездіяльності) третіх осіб: Замовника, Перевізника та за обставини непереборної сили (форс-мажор), що викликають спричинення моральної та (або) матеріальної шкоди (у тому числі реальний втрат, а також упущена вигода), незалежно від того, чи міг Диспетчер передбачати можливість настання такої шкоди і можливість його усунення або не міг. «БАСТУР» не виступає співпостачальником Постачальника Послуги, Послуга якого була обрана Користувачем; і не бере участі в суперечках між Покупцем та Постачальником Послуги або Компанією, що надає послугу.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА


Замовник несе відповідальність за виконання своїх зобов’язань відповідно до законодавства України. У разі відмови Замовника від Заявки після прибуття транспортного засобу Перевізника, без вагомих причин, кошти замовнику не повертаються. Замовник несе повну відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства при використанні інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг Диспетчера, що є предметом справжньої Оферти, в тому числі за достовірність відомостей, наданих «БАСТУР». При замовленні транспортних послуг Перевізника за телефоном “БАСТУР”, на офіційному інтернет-сайті “БАСТУР”, у представника у відокремленому підрозділі “БАСТУР” Замовник автоматично погоджується прибути на обрану зупинку за 10 хвилин до початку обраного рейсу. У разі відсутності Замовника у зазначену годину на обраній зупинці водій має право продовжити виконання своїх обов’язків без очікування Замовника.

ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ


Маршрут, дата, час відправлення відображаються у Електронному ваучері «Номер замовлення». Факт завершення надання послуги – прибуття в кінцевий пункт, зазначений у номері замовлення. ФОРС-МАЖОР Складовою частиною цього Договору є застереження про форс-мажор (настання обставин непередбаченої сили, тобто надзвичайні та невідворотні обставини, за конкретних умов конкретного періоду години). До обставин непередбаченої сили Сторони цього Договору відносять таке: явища стихійного характеру (землетрясення, паводок, молния, сіль, зсув ґрунту тощо) війна та військові дії, вибухи, епідемії: мораторій органів влади та управління цього Договору; забастовки, мітинги, організовані в установленому порядку; перекриття вулиць органами Поліції, аварії та затори на дорогах, ремонт дорожнього покриття чи будівель з відповідним перекриттям вулиць. У разі настання форс-мажорних обставин Сторона, яка не може виконати своїх зобов’язань за цим Договором, повинна повідомити іншу Сторону негайно. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ ЖИВЛЕНЬ Спори та розбіжності, пов’язані з виконанням справжньої Оферти, розв’язуються шляхом ведення переговорів, листування та в порядку, встановленому законодавством. У разі неможливості вирішення спорів шляхом переговорів, вони вирішуються згідно з чинним законодавством України у судовому порядку.

ОСОБЛИВІ УМОВИ


У разі якщо виконання розпоряджень Замовника спричинило накладення штрафних санкцій або збитки, то вони підлягають відшкодуванню з боку Замовника відповідно до чинного законодавства України. Перевізник несе повну відповідальність за спричинення збитку пасажирам, вантажам Замовника у разі ДТП. Погоджуючись з умовами Оферти у поточній редакції, Замовник погоджується на SMS –інформування. Перевізник і Замовник по справжній Оферті дають свою згоду на отримання від «БАСТУР» інформаційних повідомлень (SMS, в т.ч. рекламного характеру) на свій номер телефону, електронну пошту та ін. (рекламні, інформаційні і так далі), припиняється Диспетчером на підставі листової заяви Перевізника або Замовника. Погоджуючись з умовами Оферти у справжній редакції, Замовник і Перевізник виражають свою згоду на отримання рекламної інформації, що поширюється по мережах зв’язку в цілях і випадках, коли необхідність такої згоди передбачена нормативно-правовими актами про рекламу та іншим законодавством України. «БАСТУР» залишає за собою право змінювати будь-які умови даної Оферти в будь-яку годину шляхом публікації тексту зміненого пункту або нової Оферти на сайті, або публікацією в ЗМІ. Новий варіант оферти набирає чинності відразу після внесення даних змін на сайті «БАСТУР» або публікації. Якщо Замовник продовжує подавати Замовлення на надання інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг, це підтверджує прийняття ним змін до справжньої Оферти або нової Оферти. У всьому, що не обумовлене у справжній Оферті, сторони керуються чинним законодавством України. Якщо будь-яка частина цього Договору виявиться нелегітимною, або такою, що не має законної сили, це не спричинить недійсність цього Договору в цілому.

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ


Здійснюючи Замовлення інформаційно–диспетчерської Послуги «БАСТУР» та залишаючи будь-яку інформацію про себе Замовник однозначно і добровільно надає згоду і дозволяє Виконавцю здійснення будь-якої дії або сукупності дій повністю або частично в інформаційній (автоматизованій) системі та/або картотеці персональних даних, пов’язаних зі збором, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптацією, зміною, поновленням, використанням та поширенням, включаючи реалізацію та передачу, знеособленням, знищенням (далі разом – обробка) всіх переданих Замовником персональних даних на необмежений термін з метою надання Послуг, передбачених Договором, забезпечення реалізації цивільно-правових та господарсько-правових відносин, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань господарської діяльності суб’єкта підприємницької діяльності, а також ведення податкового та бухгалтерського обліку, розповсюдження електронних тематичних розсилок та/або іншої інформації, пов’язаної з діяльністю Виконавця за умови дотримання їхньої захисту відповідно до вимог відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року, № 2297-УІ. Замовник також підтверджує відсутність будь-яких застережень щодо обмеження права на обробку переданих ним персональних даних, а також свою добровільну згоду на використання таких даних Виконавцем, надання права обробки, доступу та розповсюдження будь-яким третім особам у зазначених цілях на необмежений термін без повідомлення такі передачі персональних даних.

ТЕРМІН ДІЇ ОФЕРТІ


Умови Оферти набирають чинності з моменту подання заявки на Послугу в порядку, встановленому справжньою Офертою і діють безстроково.

РЕКВІЗИТИ ФОП: ФОП Мартинюк Юрій Юрійович

ІПН: 3103519733 м. Запоріжжя, 69096, вул. Піщана, буд., 3 тел.: +380679096992 +380507464168

Розрахунковий рахунок: UA463133990000026006020207028

МФО 313399, у ЗАПОРІЗЬЦІ РУ АТ КБ “ПРИВАТБАНК”